cart-shopping icon 0

საგარანტიო პირობები

“კ-მოტორსი“-ს ვებ-გვერდით და ონლაინ მაღაზიით სარგებლობის

წესები და პირობები

 

წინამდებარე დოკუმენტში გამოყენებულ ტერმინებს აქვთ ქვემოთ განსაზღვრული მნიშვნელობა, გარდა იმ შემთხვევებისა, თუ მისი კონტექსტიდან სხვა რამ არ გამომდინარეობს:

 

  • „ვებგვერდი“ – shop.k-motors.ge – შ.პ.ს. „კ-მოტორსი“-ს კუთვნილი ვებგვერდი, რომლის მეშვეობითაც მომხმარებელს ეძლევა შესაძლებლობა შეუკვეთოს, შეიძინოს და მიიღოს შ.პ.ს. „კ-მოტორსი“-ს მომსახურება ან/და საქონელი;
  • „კომპანია“ - შპს „კ-მოტორსი“-ს (ს/კ: 406058126; იურიდიული/ფაქტობრივი მისამართი: ქ. თბილისი, ზ. იარაჯულის ქ. N29; ელ.ფოსტის მისამართი: info@k-motors.ge; საკონტაქტო ტელეფონის ნომერი: 032 224 20 24;
  • „მომხმარებელი“- საქართველოს მოქალაქე ან არარეზიდენტი ფიზიკური ან იურიდიული პირი, რომელიც აკმაყოფილებს წინამდებარე „წესებით და პირობებით“ გათვალისწინებულ მოთხოვნებს, რომელიც რეგისტრირდება კომპანიის „ვებგვერდზე“ და რომელსაც სთავაზობენ ან სურს ვებგვერდის საშუალებით შეიძინოს მომსახურება ან/და საქონელი. 
  • „მონაცემთა სუბიექტი“ – ნებისმიერი ფიზიკური ან იურიდიული პირი, რომლის ინფორმაციაც მუშავდება შ.პ.ს. „კ-მოტორსი“-ს მიერ;
  • პერსონალური მონაცემი - ნებისმიერი ინფორმაცია, რომელიც იდენტიფიცირებულ ან იდენტიფიცირებად პირს უკავშირდება. ფიზიკური პირი იდენტიფიცირებადია, როდესაც შესაძლებელია მისი იდენტიფიცირება პირდაპირ ან არაპირდაპირ, მათ შორის, სახელით, გვარით, საიდენტიფიკაციო ნომრით, ელექტრონული კომუნიკაციის მაიდენტიფიცირებელი მონაცემებით;
  • მონაცემთა დამუშავება − მონაცემთა მიმართ შესრულებული ნებისმიერი მოქმედება, მათ შორის, მათი შეგროვება, მოპოვება, მათზე წვდომა, მათი ფოტოგადაღება, შენახვა, შეცვლა, აღდგენა, გამოთხოვა, გამოყენება, დაბლოკვა, წაშლა ან განადგურება;
  • პირდაპირი მარკეტინგი − ტელეფონის, ფოსტის, ელექტრონული ფოსტის ან სხვა ელექტრონული საშუალებით მონაცემთა სუბიექტისთვის ინფორმაციის პირდაპირი და უშუალო მიწოდება;
  • „ანგარიში“ – „მომხმარებლის“ მიერ ვებგვერდის საშუალებით დარეგისტრირებული ანგარიში;
  • „ავტორიზაცია“ - მომხმარებლის მიერ პირად ანგარიშზე წვდომა, რაც შესაძლებელია მოხდეს მომხმარებლის უნივერსალური იდენტიფიკატორების საშუალებით;
  • „ვალიდაცია“ – „მომხმარებლის“ მიერ რეგისტრაციისას ავტორიზაციისას იმ ტელეფონის ნომრის და პირადი ნომრის მითითება, რომელიც, იმავდროულად ასახულია სისტემაში და რომლის მეშვეობითაც დგინდება ვებგვერდზე შემსვლელი პირისა და სისტემაში რეგისტრირებული პირის იდენტურობა;

 

 

  1. ზოგადი პირობები

 

  1. shop.k-motors.ge (შემდგომში - “ვებგვერდი“/“ონლაინ მაღაზია“) წარმოადგენს შპს „კ-მოტორსი“-ს (ს/კ: 406058126; იურიდიული/ფაქტობრივი მისამართი: ქ. თბილისი, ზ. იარაჯულის ქ. N29; ელ.ფოსტის მისამართი: info@k-motors.ge; საკონტაქტო ტელეფონის ნომერი: 032 224 20 24; შემდგომში - „კომპანია“) საცალო შესყიდვების ონლაინ პლატფორმას, რომლის მეშვეობითაც „მომხმარებელს“ ეძლევა შესაძლებლობა, რომ მოიძიოს, დაათვალიეროს და შეისყიდოს „კომპანიის“ მარაგებში არსებული სარეალიზაციო პროდუქცია/მომსახურება.
  2. წინამდებარე წესები და პირობები (შემდგომში - „წესები და პირობები“) არეგულირებს ვებგვერდის მფლობელს - შპს „კ-მოტორსი“-სა  და ვებ გვერდზე რეგისტრაციის/ავტორიზაციის მსურველ/უკვე დარეგისტრირებულ პირს (შემდგომში - „მომხმარებელი“) შორის ურთიერთობას.

3 shop.k-motors.ge -ის ვებგვერდზე რეგისტრაციის და შემდგომ მომსახურების მიღების შესაძლებლობა აქვს, როგორცფიზიკურ პირს ასევე იურიდიულ პირებს (შემდგომში - „მომხმარებელი“).

  1. „მომხმარებელი“ ვებგვერდზე რეგისტრირდება წინამდებარე „წესების და პირობების“ შესაბამისად. რეგისტრაციამდე „მომხმარებელი“ ვალდებულია გაეცნოს მასში მითითებულ პირობებს. რეგისტრაციის დასრულების ღილაკზე ხელის დაჭერით დასტურდება, რომ „მომხმარებელი“ გაეცნო და დაეთანხმა წინამდებარე „წესებს და პირობებს“ და სხვა თანმდევ დოკუმენტაციას და წარმოეშვა მასში გათვალისწინებული უფლებები და ვალდებულებები.
  2. მხარეები თანხმდებიან, რომ მათ შორის ურთიერთობა რეგულირდება წინამდებარე წესებით და პირობებით ასევე საქართველოს სამოქალაქო კოდექსით, „ელექტრონული კომერციის შესახებ“ საქართველოს კანონით და „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ კანონით.

 

  1. 2. „ვებგვერდზე“ რეგისტრაციის, ავტორიზაციისა და ვალიდაციის წესები
  2. „მომხმარებელს“ აქვს შესაძლებლობა, რომ რეგისტრაციის გარეშე ისარგებლოს ვებგვერდით, მხოლოდ შეზღუდული შესაძლებლობით და დაათვალიეროს შეთავაზებული პროდუქცია/მომსახურება, თუმცა იმისათვის, რომ ვებგვერდით მომხმარებელმა სრულფასოვნად ისარგებლოს, შეიძინოს საქონელი ან/და მომსახურება უნდა განახორციელოს რეგისტრაცია და გახსნას პირადი ანგარიში. რეგისტრაციის პროცესში მომხმარებელი ვალდებულია განაცხადოს თანხმობა წინამდებარე წესებზე და პირობებზე და სხვა თანმდევ დოკუმენტაციაზე (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
  3. „ვებგვერდზე" რეგისტრაცია შეუძლია საქართველოს ან უცხო ქვეყნის მოქალაქეს და საქართველოში რეგისტრირებულ იურიდულ პირს.  „ვებგვერდზე" რეგისტრაცია უფასოა.
  4. ვებ გვერდზე ფიზიკური პირის რეგისტრაციისას "მომხმარებელი" უთითებს შემდეგ მონაცემებს:
  • მოქალაქეობის შესახებ ინფორმაცია
  • სახელი;
  • გვარი;
  • პირადი ნომერი (უცხო ქვეყნის მოქალაქის შემთხვევაში პირადი ნომერი ან პასპორტის ნომერი);
  • დაბადების თარიღი/თვე/წელი;
  • ელექტრონული ფოსტის მისამართი;
  • მობილური ტელეფონის ნომერი;
  • პაროლი.

* დაბადების თარიღის მითითება ხდება მხოლოდ იმ მიზნებისათვის, რომ საქონლის შეძენამდე/მომსახურების მიღებამდე, შ.პ.ს. „კ-მოტორსი“დარწმუნდეს, რომ მომხმარებელი სრულწლოვანი პირია.

  1. ვებ გვერდზე იურიდიული პირის რეგისტრაციისას "მომხმარებელი" უთითებს შემდეგ მონაცემებს:
  • სახელწოდება;
  • საიდენტიფიკაციო კოდი;
  • საკონტაქტო პირის სახელი და გვარი;
  • საკონტაქტო პირის მობილური ტელეფონის ნომერი;
  • ელექტრონული ფოსტის მისამართი;
  • პაროლი.
  1. 5. დარეგისტრირბამდე „მომხმარებელი“ ვალდებულია გაეცნოს წინამდებარე დოკუმენტს და დაეთანხმოს წინამდებარე „წესებს და პირობებს“, რის დასადასტურებლადაც და ნების გამოხატვის მიზნით მომხმარებელი აჭერს ჯერ ღილაკს - „ვეთანხმები პირობებს“, შემდეგ - „რეგისტრაცია“. ამის შემდგომ სავალდებულოა მობილური ნომრის აქტივაცია (ტელეფონის ნომრის ე.წ „დადასტურება“), რა დროსაც “მომხმარებელს“ ტელეფონის ნომერზე ეგზავნება ოთხნიშნა კოდი. აღნიშნული კოდის შესაბამის ველში სწორად მითითების შემდეგ სრულდება „მომხმარებლის” „ვებგვერდზე“ რეგისტრაციის პროცესი, რის შემდეგაც „მომხმარებელს“ მიეცემა ვებგვერდზე ავტორიზაციის შესაძლებლობა.
  2. 6. რეგისტრირებული „მომხმარებლებისათვის“ ვებგვერდზე ავტორიზაცია შესაძლებელია რეგისტრირებული ტელეფონის ნომრის და პაროლის შეყვანის გზით.

 

  1. 3. საქონლის/მომსახურების შეკვეთა
  2. ვებგვერდის მეშვეობით „მომხმარებელი“ უფლებამოსილია შეიძინოს ვებგვერდზე შეთავაზებული ნებისმიერი სახის პროდუქცია - მათ შორის, სატრანსპორტო საშუალებებისთვის განკუთვნილი საბურავები, ზეთები, აკუმულატორები, სათადარიგო ნაწილები, აქსესუარები და სხვ. (შემდგომში „პროდუქცია“/“საქონელი“).
  3. მხარეები თანხმდებიან და „მომხმარებელი“ აცნობიერებს, რომ ვებგვერდზე განთავსებული პროდუქცია, შესაძლოა მოიცავდეს ისეთ საქონელს, რომელიც შეკვეთის გაკეთების შემდგომ არ აღმოჩნდეს მარაგებში და ასეთ შემთხვევაში შესაძლებელია მოხდეს შეკვეთის გაუქმება, რა დროსაც მოხმარებელს სრულად დაუბრუნდება გადახდილი თანხა.
  4. საქონლის შეკვეთის განსახორციელებლად მომხმარებელი უზრუნველყოფს მის შენახვას კალათში (შ.პ.ს. „კ-მოტორსი“-ს მიერ ამ დროს არ ხდება საქონლის გადადება ან რეზერვაცია) და ანგარიშსწორების შემდგომ უზრუნველყოფს მის შესყიდვას.
  5. საქონლის მიწოდების ადგილს ირჩევს თავად „მომხმარებელი“. იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელი ირჩევს საქონლის მიწოდებას საქართველოს მასშტაბით მომხმარებლის მიერ მითითებულ მისამართზე, მიწოდების ხარჯის ოდენობა (თუ აღნიშნულის გადახდის ვალდებულება ეკისრება მომხმარებელს) მიეთითება შეკვეთის გრაფაში და მომხმარებელს წინასწარ ექნება ინფორმაცია აღნიშნულის თაობაზე. შ.პ.ს. „კ-მოტორსი“-ს სერვის ცენტრებიდან ან მაღაზიის გატანის სერვისი უფასოა.
  6. მომხმარებელმა ნასყიდობის ფასი/მომსახურების საფასური უნდა გადაიხადოს წინასწარ, უნაღდო ანგარიშსწორების წესით ან განვადების გზით (ასეთის არსებობის შემთხვევაში). შეკვეთის დასრულებისთანავე კომპანია ვებგვერდზე ასახავს/დაადასტურებს შეკვეთის ფაქტს.
  7. კომპანიას „მომხმარებლისთვის“ საქონლის/მომსახურების მიწოდების და საკუთრებაში გადაცემის ვალდებულება წარმოეშვება, მხოლოდ მას შემდეგ, რაც „მომხმარებელი“ სრულად გადაიხდის საქონლის/მომსახურების/მიწოდების სრულ ღირებულებას.
  8. კომპანია კონკრეტული საქონლის მიწოდების ვადას განსაზღვრავს უშუალოდ საქონლის შეკვეთისას, რასაც მომხმარებელი ეთანხმება შეკვეთის განხორციელებით. გაუთვალისწინებელი შემთხვევების გამო შესაძლოა მიწოდების ვადა გაიზარდოს, ან გაუქმდეს შეკვეთა, რის შესახებაც კომპანია პირველივე შესაძლებლობისთანავე აცნობებს მომხმარებელს. იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელი არ დაეთანხმება ნივთის მიწოდების დამატებით ვადას, შეკვეთა გაუქმდება და გადახდილი თანხა მომხმარებელს დაუბრუნდება არაუგვიანეს 10 (ათი) სამუშაო დღის ვადაში. ანალოგიური წესი ვრცელდება იმ შემთხვევაში, თუ შეკვეთა გაუქმდება მომხმარებლის ინიციატივით.
  9. გაყიდული საქონლის მომხმარებლისთვის გადაცემისას მასზე გადადის საქონლის შეთხვევით დაღუპვის ან გაფუჭების რისკი. თუ გაყიდულ საქონელს მომხმარებლის დავალებით მესამე პირი - გადამზიდავი აგზავნის, მაშინ კომპანიის მიერ საქონლის გადამზიდავისათვის მიწოდების მომენტიდან საქონლის შემთხვევით დაღუპვის ან გაფუჭების რისკი მომხმარებელზე გადადის.
  10. იმ შემთხვევაში, თუ კომპანია უზრუნველყოფს საქონლის მიწოდებას მომხმარებლისათვის და კომპანიის წარმომადგენელს ან გადამზიდავს მომხმარებელი არ დახვდება მის მიერ მითითებულ მისამართზე, მაშინ მომხმარებელის მიერ შეძენილი საქონელი დაბრუნდება კომპანიის ობიექტზე და შენახვის ვადა შეადგენს 1 (ერთი) თვეს, რა პერიოდშიც მომხმარებელი ვალდებული იქნება აღნიშნული ობიექტიდან გაიტანოს შეკვეთილი საქონელი; თუ მომხმარებელი ამ ვადაში არ უზრუნველყოფს საქონლის გატანას, მაშინ გადახდილი თანხა უკან დაუბრუნდება მომხმარებელს (საქონლის მიწოდების ხარჯების გამოკლებით) და საქონელი ჩაეშვება კვლავ რეალიზაციაში.

 

  1. 4. საქონლის მიღების და შემოწმების წესი
  2. კომპანია ვალდებულია „მომხმარებელს“ ვებგვერდის მეშვეობით შერჩეული საქონელი მიაწოდოს ნივთობრივად და უფლებრივად უნაკლო მდგომარეობაში;
  3. საქონელი ნივთობრივად უნაკლოა, თუ იგი შეთანხმებული ხარისხისაა, ხოლო უფლებრივად უნაკლოდ მიიჩნევა იმ შემთხვევაში, თუ მას არ ადევს ყადაღა, არ არის სამართლებრივად დატვირთული და მესამე პირს არ შეუძლია განუცხადოს მყიდველს პრეტენზია თავისი უფლებების გამო.
  4. „მომხმარებელი“ ვებგვერდის მეშვეობით შერჩეული საქონლის შემოწმებას განახორციელებს საქონლის მიწოდების დროს, ხოლო ობიექტიდან ნივთის გატანის შემთხვევაში - კომპანიის სავაჭრო ობიექტზე მისვლისას.
  5. მომხმარებელი ვალდებულია მიღებული საქონელი შეამოწმოს, მოიხმაროს მიღებიდან 3 სამუშაო დღის ვადაში და დარწმუნდეს უნაკლოობაში. თუ მოხდება აღნიშნული ვადის გასვლა მაშინ მომხმარებელს არ ექნება უფლება წარუდგინოს კომპანიას პრეტენზიების მიღებული საქონლის ნაკლთან დაკავშირებით.
  6. 5. მომხმარებელი ვალდებულია:
  • არ ჩაიბაროს დაზიანებული გზავნილი და ამ ფაქტის შესახებ დაუყოვნებლივ აცნობოს კომპანიას;
  • დარწმუნდეს დაზიანების არსებობის ან არარსებობის შესახებ, გზავნილის ჩაბარებამდე შეამოწმოს ნივთების რაოდენობა;
  • გზავნილის მიღებისას შეამოწმოს ნივთის მახასიათებელები, შეესაბამება თუ არა მიღებული ნივთი მის მიერ შეკვეთილს.
  1. 6. იმ შემთხვევაში, თუ ნივთი დაზიანებულია, ნივთები შეკვეთილზე ნაკლებია ან გზავნილი არ შეესაბამება მომხმარებლის მიერ განხორციელებულ შეკვეთას, მომხმარებელმა არ უნდა მიიღოს ნივთი და დაუყოვნებლივ განუცხადოს აღნიშნულის თაობაზე კომპანიას.  წინამდებარე მუხლით დადგენილი ვალდებულებების დარღვევის შემთხვევაში კომპანია იხსნის ყოველგვარ პასუხისმგებლობას ნივთების დაზიანებაზე ან ნივთების რაოდენობაზე.
  2. 7. იმ შემთხვევაში, თუ გადაცემული საქონელი ნაკლიანი აღმოჩნდება, მომხმარებელს უფლება აქვს კომპანიას მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან შეძენილი საქონლის დაბრუნება. ნივთის ნაკლის შესახებ განცხადება უნდა განხორციელდეს შეძენილი საქონლის მიღებიდან 3 სამუშაო დღის ვადაში. პრეტენზიის განცხადება შესაძლებელია მოხდეს მომხმარებლის მიერ კომპანიის ელექტრონულ ფოსტაზე ელ. წერილის გაგზავნით, რაც დაადუსტრებს პრეტენზიის განცხადების ვადას.. მომხმარებელს უფლება აქვს, კომპანიას მოსთხოვოს საქონლის შეცვლა ან დაბრუნება. ნებისმიერ შემთხვევაში საქონლის კომპანიისათვის მიწოდებას ან/და ახალი საქონლის მიღებას საკუთარი ხარჯით მომხმარებელი უზრუნველყოფს.
  3. 8. მხარეები თანხმდებიან, რომ მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.
  4. 9. შეძენილი საქონლის შეცვლის ან/და დაბრუნებისასთვის კომპანიის სერვის-ცენტრების/სავაჭრო ობიექტების შესახებ დეტალური ინფორმაცია განთავსებულია კომპანიის ვებ-გვერდზე: K-MOTORS.GE

 

  1. 5. გარანტია
  2. ვებგვერდზე შეძენილ საქონელზე გავრცელებული საგარანტიო პირობები მითითებულია ინდივიდუალურად, საქონლის მახასიათებლებში;
  3. 2. გარანტია ძალაშია იმ შემთხვევაში, თუ საქონლის მოხმარება ხორციელდება საქართველოს ტერიტორიაზე.
  4. 3. თუ გარანტიის მოქმედების დროს საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, კომპანიას მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან თუ შეკეთებას არ დაექვემდებარება საქონლის შეცვლა, ფასის შემცირება/თანხის უკან დაბრუნება).
  5. 4. საქონელი შეკეთებული ან შეცვლილი უნდა იყოს გონივრულ ვადაში, ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი შეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან ეს საქონელი შეიძინა.
  6. 5. საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს კომპანიის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
  7. 6. მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.

 

  1. 6. პერსონალური მონაცემები და კონფიდენციალურობის პირობები
  2. წინამდებარე პირობების შესაბამისად მომხმარებელი აცხადებს თანხმობას, რომ მისი პერსონალური ინფორმაცია მიიღოს და კანონის შესაბამისად დაამუშავოს კომპანიამ, თავის მხრივ კომპანია იღებს ვალდებულებას უზრუნველყოფს კომპეტენციის ფარგლებში და მოქმედი კანონმდებლობის საფუძველზე „მომხმარებლის“ პერსონალური მონაცემების დაცვა.
  3. მონაცემებს კომპანია დაამუშავებს კანონიერად, სამართლიანად, მონაცემთა სუბიექტისთვის გამჭვირვალედ და მისი ღირსების შეულახავად. მონაცემები შეგროვდეს/მოპოვებული იქნება მხოლოდ კონკრეტული, მკაფიოდ განსაზღვრული და ლეგიტიმური მიზნებისთვის;
  4. მონაცემები დამუშავდება მხოლოდ იმ მოცულობით, რომელიც აუცილებელია შესაბამისი ლეგიტიმური მიზნის მისაღწევად და იქნება იმ მიზნის თანაზომიერი, რომლის მისაღწევადაც ისინი მუშავდება;
  5. მომხმარებლის მიერ განხორციელებული ნებისმიერი შეკვეთა და მასთან დაკავშირებული ინფორმაცია ითვლება კონფიდენციალურად.
  6. მომხმარებლის პირადი პროფილი ხელმისაწვდომია მხოლოდ მის მიერ შერჩეული მომხმარებლის სახელისა და პაროლის საშუალებით. კომპანია გთხოვთ, აღნიშნული ინფორმაცია არ გაანდოთ მესამე პირებს. წინააღმდეგ შემთხვევაში კომპანია იხსნის სრულ პასუხისმგებლობას.
  7. კომპანია იხსნის ყოველგვარ პასუხისმგებლობას სხვა ვებგვერდებთან მიმართებით, რომლებიც შესაძლებელია გარე ბმულის სახით განთავსებული იყოს კომპანიის ვებგვერდზე. სხვა ვებგვერდის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა შესაძლოა განსხვავდებოდეს წინამდებარე პოლიტიკისგან. შესაბამისად, კომპანია მოგიწოდებთ გაეცნოთ გარე ბმულის სახით მითითებული ვებგვერდის გამოყენების პირობებსა და კონფიდენციალურობის პოლიტიკას.
  8. წინამდებარე დოკუმენტზე დათანხმებით მომხმარებელი ეთანხმება, რომ კომპანიამ მისი პერსონალური მონაცემები (სახელი, გვარი, მისამართი, ტელეფონის ნომერი/საკონტაქტო ნომერი, ელექტრონული ფოსტის მისამართი, პირდაპირი მარკეტინგის მიზნით (საქონლის, იდეის, მომსახურების, სამუშაოს ან/და წამოწყების, შეთავაზება ან აღნიშნულის თაობაზე ინფორმირება) დაამუშაოს სხვადასხვა ფორმით (სარეკლამო ხასიათის შეტყობინებების გაგზავნა ტელეფონის, ფოსტის, ელექტრონული ფოსტის ან სხვა ელექტრონული საშუალებით, ანდა ვიდეო/აუდიო ზარის განხორციელება). ამასთან, მომხამარებელი თანხმობას აცხადებს, რომ ზემოხსენებული პერსონალური მონაცემები კომპანიამ, პირდაპირი მარკეტინგის მიზნით გადასცეს კომპანიასთან დაკავშირებულ (აფილირებულ) მესამე პირებს, მხოლოდ კომპანიის მარკეტინგული შეთავაზებების განხორციელების მიზნებისათვის.

  

  1. 7. მომხმარებლის განცხადებები და გარანტიები
  2. წინამდებარე წესებსა და პირობებზე თანხმობით, მომხმარებელი ადასტურებს, რომ:

ა) არის 18 წელს მიღწეული პირი, გააჩნია სრული ქმედუნარიანობა, არ იმყოფება ნარკოტიკული, ალკოჰოლური, ფსიქოტროპული ან ტოქსიკური პრეპარატების ზემოქმედების ქვეშ, არ იმყოფება შეცდომის, თაღლითობის, ზეწოლის, მუქარისა ან ნებისმიერი მართლსაწინააღმდეგო ზემოქმედების ქვეშ და არ წარმოადგენს ძალადობის, მუქარის, მოტყუების, შეცდომაში შეყვანისა თუ სხვა აკრძალული მოქმედების ობიექტს ან ნებისმიერი მესამე პირის მხრიდან, სრულად აცნობიერებს საკუთარი ნების გამოვლენის შინაარსს, პირობების დებულებათა არსს და მისგან გამომდინარე სამართლებრივ შედეგებს;

ბ) აქვს სრული უფლებამოსილება იმისათვის, რომ შეასრულოს ამ პირობებით ან ნებისმიერი სხვა ხელშეკრულებითა და განაცხადებით გათვალისწინებული ვალდებულებები;

გ) გაეცნო პირობებს და ეს პირობები არის მისთვის მისაღები;

დ) მის მიერ წარმოდგენილი ყველა მონაცემი არის ზუსტი;

ე) არ არის ჩაბმული ან არ მონაწილეობს არცერთი იურისდიქციის კანონმდებლობით (რაც მოიცავს საქართველოს კანონმდებლობას და იმ ქვეყნის კანონმდებლობას, რომლის მოქალაქეც არის მომხმარებელი) გათვალისწინებულ რაიმე სახის უკანონო საქმიანობაში (მათ შორის, ფულის გათეთრებაში, იარაღით ვაჭრობაში, ტერორიზმსა ან სხვა სახის უკანონო საქმიანობაში);

ვ) მისი ქმედება არ არის/იქნება მიმართული კომპანიის/მოვაჭრის მოტყუებისაკენ. აღნიშნული პრინციპის გათვალისწინებით ხელშეკრულების დასადებად ან მის საფუძველზე და შესასრულებლად, მის მიერ კომპანიისთვის წარდგენილი დოკუმენტი ან/და ინფორმაცია მისი წარმოდგენის მომენტისათვის  არის/იქნება უტყუარი, ზუსტი და სრული. მომხმარებელი დაუყოვნებლივ წერილობით აცნობებს კომპანიას ყველა იმ გარემოებ(ებ)ის შესახებ, რომელიც შეიძლება წინააღმდეგობაში მოვიდეს მის აღნიშნულ განცხადებებთან ან/და გამოიწვიოს აღნიშნული გარანტიების დარღვევა;

ზ) იგი კეთილსინდისიერად, სრულად და ჯეროვნად შეასრულებს პირობებით ნაკისრ ვალდებულებებს;

თ) თანახმაა ეფექტური მომსახურების გაწევის მიზნით კომპანიამ/ დაამუშავოს მომხმარებლის მიერ მითითებული ან მასთან დაკავშირებული ნებისმიერი, მათ შორის პერსონალური ინფორმაცია.

ი) წინამდებარე განცხადებების, გარანტიებისა და ვალდებულებების დარღვევა საკმარისი საფუძველია კომპანიის მიერ ხელშეკრულებით და პირობებით გათვალისწინებული ყველა ან ნებისმიერი მომსახურების გაწევაზე ცალმხრივად უარის სათქმელად.

 

  1. 8. „კომპანიის“ უფლებები.
  2. ცალმხრივად და ყოველგვარი წინასწარი შეტყობინების შეტყობინების გარეშე შეცვალოს წინამდებარე „წესები და პირობები“ ნებისმიერ დროს და განათავსოს „ვებგვერდზე“ განახლებული წესები და პირობები. მსგავსი შემთხვევის შემდგომ „მომხმარებლის“ მიერ ვებგვერდის გამოყენება ჩაითვლება თანხმობად ცვლილებებსა და დამატებებზე.
  3. შეწყვიტოს „მომხმარებლის“„ვებგვერდთან წვდომა ნებისმიერ დროს ტექნიკური პრობლემის, შეცდომის, უზუსტობის, „მომხმარებლის“ მხრიდან უკანონო მოქმედებების განხორციელების ან სხვამიზეზის გამო, რომელმაც შეიძლება ზიანი მიაყენოს „ვებგვერდს“ ან „კომპანიას“;
  4. 3. გააკონტროლოს ვებგვერდზე განხორციელებული „მომხმარებლის“ ყველა ქმედება და რაიმე დარღვევის აღმოჩენის შემთხვევაში, საკუთარი შეხედულებისამებრ, მიიღოს შესაბამისი ზომა, მათ შორის, დაბლოკოს „მომხმარებელი“ და შეუზღუდოს იმავე მონაცემების მქონე პირს ხელახალი რეგისტრაციის უფლება.
  5. 4. იმ შემთხვევაში, თუ „კომპანიისთვის“ ცნობილი გახდება, რომ „მომხმარებლის“ მიერ რეგისტრაციის დროს გამოყენებულ იქნა სხვა პირის მონაცემები, არასწორი მონაცემები ან თუ „მომხმარებლის“ მხრიდან განხორციელდება წინამდებარე „წესებით და პირობებით“ გათვალისწინებული ვალდებულებების დარღვევა, „კომპანია“ უფლებამოსილია განახორციელოს „მომხმარებლის“ დაბლოკვა და შეუზღუდოს „მომხმარებელს“ (იმავე მონაცემების მქონე პირს) ხელახალი რეგისტრაციის უფლება.

 

  1. 9. „მომხმარებლის" ვალდებულები:
  2. რეგისტრაციის დროს მიუთითოს რეალური, სრულყოფილი, ზუსტი და მხოლოდ მის შესახებ არსებული მონაცემები. აღნიშნული პუნქტით გათვალისწინებული ვალდებულების დარღვევის შემთხვევაში თავად აგოს პასუხი „კომპანიის" ან მესამე პირების წინაშე.
  3. არ გაამჟღავნოს მესამე პირებთან „ვებგვერდზე“ ავტორიზაციისთვის საჭირო პაროლი. აღნიშნული ქვეპუნქტის დარღვევით გამოწვეულ ზიანზე პასუხისმგებელია თავად "მომხმარებელი".
  4. შეცვალოს მისი პაროლი და დაუყოვნებლივ დაუკავშირდეს კომპანიას იმ შემთხვევაში, თუ „მომხმარებელს“ აქვს საფუძვლიანი ეჭვი, რომ მის პირად ანგარიშზე შესასვლელი ინფორმაცია, პაროლი ან უსაფრთხოების სხვა წვდომის მონაცემები ან საშუალებები იქნა მოპარული, დაკარგული, უკანონოდ მითვისებული, უნებართვოდ გამოყენებული ან სხვაგვარად მითვისებული. აღნიშნული ვალდებულების შეუსრულებლობა საფრთხეს შეუქმნის როგორც მომხმარებლის პირადი ანგარიშის უსაფრთხოებას, ასევე გამოიწვევს მის პასუხისმგებლობას ნებისმიერ დანაკარგთან/ზარალთან დაკავშირებით.
  5. უზრუნველყოს მის პირად ანგარიშზე არსებული ინფორმაციის სიზუსტე და მისი განახლება. კომპანია არ იქნება პასუხისმგებელი მომხმარებლის მიერ აღნიშნული ვალდებულების შეუსრულებლობით გამოწვეულ არანაირ ზიანზე ან ხარჯზე. კომპანია უფლებამოსილია, ნებისმიერ დროს მოითხოვოს მომხმარებლისგან ინფორმაციის სისწორის დადასტურება ან დოკუმენტების ან სხვაგვარი მტკიცებულების წარმოდგენა;
  6. სურვილის შემთხვევაში ნებისმიერ დროს განაახლოს „ვებგვერდზე“ რეგისტრირებული მონაცემები. დაიცვას წინამდებარე "წესები და პირობები".

 

  1. 10. „მომხმარებლის" პერსონალური მონაცემების დამუშავება/დაცვა.
  2. „კომპანია“ უზრუნველყოფს მისი კომპეტენციის ფარგლებში და მოქმედი კანონმდებლობის საფუძველზე „მომხმარებლის“ პერსონალური მონაცემების დამუშავებას და დაცვას.
  3. კომპანია ამუშავებს მომხმარებლის პერსონალურ მონაცემებს შემდეგი მიზნობრიობით:
  • მომხმარებლის რეგისტრაცია კომპანიის ვებგვერდზე;
  • მომხმარებლისთვის შეკვეთილი საქონლის მიწოდება/მომსახურების გაწევა;
  • მარკეტინგული მიზნით სხვადასხვა შეთავაზების გაგზავნა მომხმარებლისთვის;
  1. 3. „მომხმარებელი“, როგორც მონაცემთა სუბიექტი „ვებგვერდზე“ რეგისტრაციით თანხმობას აცხადებს და უფლებამოსილებას ანიჭებს „კომპანიას“ შეინახოს და დაამუშაოს რეგისტრაციის დროს „მომხმარებლის“ მიერ დაფიქსირებული მონაცემები.
  2. 4. მომხმარებელს უფლება აქვს მიმართოს კომპანიას და მოთხოვოს მისი პირადი მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა. ასეთი მოთხოვნის შემთხვევაში კომპანია ვალდებულია შეწყვიტოს პირდაპირი მარკეტინგის მიზნით მონაცემთა დამუშავება მონაცემთა სუბიექტის შესაბამისი მოთხოვნის მიღებიდან გონივრულ ვადაში, მაგრამ არაუგვიანეს 7 სამუშაო დღისა.

 

  1. 11. Cookie ("ქაქი") პოლიტიკა.
  2. Cookie ფაილები და მათი გამოყენება
  3. Cookies - იგივე მზა ჩანაწერები, არის მცირე ზომის ტექსტური ფაილები, რომლებიც ეხმარებიან ვებსაიტს შეუფერხებელ და ეფექტურ ფუნქციონირებაში. ისინი ინახება მომხმარებლის მოწყობილობაში და სურვილისამებრ შესაძლებელია მათი წაშლა.
  4. Cookie ფაილების ტიპები:
  • აუცილებელი Cookie ფაილები საჭიროა ვებსაიტის საბაზისო ფუნქციების მუშაობისათვის, გვერდზე ნავიგაციისა და უსაფრთხო მოხმარებისათვის.
  • ფუნქციური Cookie ფაილების მთავარი დანიშნულება არის მომხმარებლის მიერ ვებსაიტზე გაკეთებული ამა თუ იმ არჩევანის დამახსოვრება, რათა მას ყოველ ვიზიტზე ხელახლა არ მოუხდეს ამ არჩევანის გაკეთება.
  • ანალიტიკური ტიპის Cookie ფაილები აგროვებენ ინფორმაციას ვებგვერდისა და მისი მომხმარებლის ქცევის შესახებ. იმის მიხედვით თუ ვებგვერდის რომელ ნაწილთან და სეგმენტთან აქვს მომხმარებელს ესა თუ ის ინტერაქცია.
  1. 4. Cookie ფიალების წაშლა - Cookie ფაილების წაშლა ხდება მომხმარებლის მოწყობილობაში არსებული ვებ-ბრაუზერის პარამეტრებიდან. Cookie ფაილების წაშლის შემდგომ ვებსაიტი ხელახლა მოითხოვს თანხმობას Cookie პოლიტიკასა და გამოყენების წესებზე თანხმობას.

 

  1. 12. დასკვნითი დებულებები
  2. წინამდებარე წესები და პირობები განთავსებულია ვებგვერდზე და სავალდებულოა ყველა იმ მომხმარებლისთვის, რომელიც უკვე რეგისტრირებულია ვებგვერდზე. კომპანია უფლებამოსილია ნებისმიერ დროს ცალმხრივად, წინასწარი შეტყობინების გარეშე, ამავე ვებგვერდზე გამოქვეყნების გზით, შეიტანოს ცვლილებები წინამდებარე დოკუმენტში მომხმარებლის შემდგომი დამატებითი თანხმობის გარეშე. ზემოთხსენებული ცვლილების შემდეგ მომხმარებლის მიერ ვებგვერდით შეთავაზებული მომსახურების გამოყენების გაგრძელება ჩაითვლება მომხმარებლის მხრიდან ცვლილებებზე თანხმობად.
  3. წინამდებარე წესებითა და პირობებით გათვალისწინებულ ურთიერთობებზე ვრცელდება საქართველოს კანონმდებლობა. თუ წინამდებარე პირობების რომელიმე პუნქტი ან მისი ნაწილი რაიმე მიზეზით იქნა გაუქმებული, ბათილად ცნობილი ან შეწყვეტილი, აღნიშნული პუნქტი ან მისი ნაწილი აღარ იქნება გამოყენებული, რაც არ იქონიებს გავლენას პირობების დანარჩენი პუნქტების ნამდვილობაზე;
  4. ნებისმიერი უთანხმოება, რომელიც შეიძლება წარმოიშვას მხარეთა შორის, უნდა გადაწყდეს მოლაპარაკების გზით, წინააღმდეგ შემთხვევაში, მხარეები მიმართავენ თბილისის საქალაქო სასამართლოს. ამასთან მომხმარებლის მიერ სასამართლოსთვის მიმართვამდე აუცილებელია წინამდებარე წესების და პირობების 14.4. და 14.5. პუნქტებით გათვალისწინებული წესების დაცვლა.
  5. მომხმარებელი უფლებამოსილია წარუდგინოს კომპანიას პრეტენზია ზეპირი ან წერილობითი ფორმით. ზეპირი ფორმით პრეტენზიის დაფიქსირება შესაძლებელია კომპანიის ელექტრონულ ფოსტაზე, ხოლო წერილობითი ფორმით პრეტენზიის დაფიქსირების შემთხვევაში მომხმარებელი უფლებამოსილია მიმართოს კომპანიას მის იურიდიულ მისამართზე წერილობითი პრეტენზიის გაგზავნის გზით.
  6. კომპანია განიხილავს მომხმარებლის მიერ დაფიქსირებულ პრეტენზიას შეტყობინების მიღებიდან არაუგვიანეს 50 (ორმოცდაათი) დღის ვადაში და კომუნიკაციის იმავე ფორმის გამოყენების გზით შეატყობინებს მომხმარებელს დაფიქსირებული პრეტენზიის განხილვის შედეგებს.

 

 

success icon